Який мобільний додаток треба створити, щоб він був привабливим для інвесторів? 20 березня до Харківського національного університету радіоелектроніки завітав експерт з Данії та розповів про можливості створення додатків, як стартапів.
Хеннінг Хоерструп - керуючий директор компанії Source Angel (Данія). Хеннінг допомагає стартапам і компаніям по всьому світу. Він побудував 3 офіси зі 100 людьми в Україні, має досвід роботи з різними аутсорсингами.
Хеннінг розповів про особливості створення додатків через призму свого досвіду.
"Спочатку, я хотів би розповісти про те, як я став на шлях створення свого стартапу. Це можна порівняти з мандрівкою. А потім я також поділюсь своїми знаннями про те, що можна робити з різними видами додатків у різних ситуаціях", - сказав перед початком майстер-класу експерт.
Захід проходив за підтримки проекту "ProfIt". На базі університету радіоелектроніки просвітницькі івенти сумісно з цим проектом проходять вже вп’яте.
"За 4 роки існування проекту проведено понад 200 заходів. Початковою ідеєю проекту було максимальне скорочення розриву між академічними знаннями студентів та індустрією. Бо бізнес дуже швидко розвивається, а традиційна освіта не завжди встигає за цим ритмом", - зазначив керівник школи IT-професіоналів “ProfIT” Дмитро Чумаченко.
Під час виступу Хеннінг зазначив, що кожен власник стартапу мріє, щоб його творіння оцінювалось на мільярд. Та це не так просто. Датський експерт дав низку практичних порад тим, хто вже має ідеї. Ось декілька з них.
- Вивчайте свій ринок. Одне маркетингове дослідження може зекономити вам сотні тисяч доларів. Ринок містить три основні компоненти: клієнти, постачальники та конкуренти.
- Пропишіть цільову аудиторію. Ваші клієнти - це ті, хто точно купить вашу продукцію. Тому ви повинні знати, чого саме бажають ваші покупці. Детально розпишіть потенційного клієнта. Зазначте його вік, стать, хобі, інтереси, переваги і погляди. Чим краще ви знаєте свою аудиторію, тим більше шансів створення унікального продукту.
- Збирайте команду. Коли ви переконалися, що у ніші, яку в плануєте зайняти є пробіл і ваш продукт може його заповнити, переходьте до планування. Пам'ятайте, що основне - це не продукт, а люди які його створюють. Зберіть команду спеціалістів, з якими вам буде комфортно працювати.
- Оберіть потрібну бізнес-модель. Для кожної галузі бізнес-моделі можуть відрізнятися. Для мобільних додатків бізнес-модель - це те, як ви плануєте монетизувати свій додаток. Є наступні способи: спонсорство, підписка, скачування за гроші, покупки, або реклама у додатку. Оберіть те, що підходить саме вам.
Своїм спічем Хеннінг Хоерструп надихнув студентів на створення власних проектів та мотивував не звертати з наміченого шляху і головне - "just do it".
Анастасія Дмитренко