Компанії полюють на талановитих працівників, які мають найбільшу кількість навичок необхідних для продуктивної роботи. Що це за навички та як їх здобути?
Є прості та дійові поради, завдяки яким можна буде просуватися значно впевненіше по кар’єрних сходах.
1. Робота в команді.
Одна із найнеобхідніших навичок сьогодення — командна робота. Успіх Apple, Tesla тому підтвердження. Виявляється, що 90% результатів програміста залежить від того, як злагоджено працює він у команді. Тож, не боїмося ставити питання, допомагати один одному, спілкуватися і тоді зможемо досягнути того, чого б ніколи не досягнули самостійно.
2. Англійська мова.
Готуємося до того, що прийдеться читати багато технічної документації, спілкуватися з замовниками й банально гуглити невідому інформацію англійською. Гарна новина — чим вищий рівень володіння мовою, тим на вищу заробітну плату можна претендувати. Зазвичай, для комфортного старту вистачає рівня B1.
3.Тайм-менеджмент.
Вчасно виконувати певні завдання допоможуть навички тайм-менеджменту. Для цього необхідно тримати в голові кінцеву картинку завдання та розробити поступовий план виконання його. До того ж важливо не забути правильно розставити пріоритети — щось треба зробити першим чином, а щось може почекати. Головне, дотримуватися дедлайну.
4. Самопрезентація.
Навіть якщо ви чудовий спеціаліст, який має всю необхідну технічну базу, все одно є шанс того, що можуть відмовити у вакансії, коли не довести свою важливість роботодавцю. Необхідно точно розуміти свої сильні сторони, вміти чітко й лаконічно розповідати про них. Треба показати наскільки ви цінний працівник і які переваги отримає компанія, якщо вас працевлаштують.
5. Швидка адаптація.
Сфера IT тісно пов’язана зі змінами — нові знання, нові проєкти, нові замовники. Тому в кожну мить необхідно бути готовим приступити до вивчення нової інформації. Готовність пристосуватися до змін зробить із нас незамінних працівників.
6. Дедлайни.
Замовник цінує, коли обіцяна робота виконується у домовлені строки. Дотримуючись дедлайнів, можна зарекомендувати себе як пунктуального працівника, на якого можна покластися у критичній ситуації.
7. Терпимість до помилок та невдач.
Помилятися — це нормально. Іноді помилки можуть привести нас до геніальних рішень. Усі помиляються, особливо на початку свого кар’єрного зростання. Необхідно поблажливо ставитися до невдач і не впадати у відчай. Ми не ідеальні. Просто треба уважніше подумати над розв’язанням проблеми, можливо, запитати більш досвідченого товариша про допомогу. Таким чином, навчаючись на своїх помилках, ми будемо набиратися досвіду та зростати на своєму професійному шляху.
Думаю, що грамотне комбінування всіх цих пунктів, допоможе нам стати кваліфікованими фахівцями.
Бажаю успіхів!
Дацюк Георгій